TanhatarinALONE

یک شبی مجنون نمازش راشکست بی وضودر کوچه ی لیلا نشست عشق،آن شب مست مستش کرده بود فارغ از جام الستش کرده بود گفت:یارب ازچه خارم کرده ای برصلیب عشق دارم کرده ای خسته ام زین عشق،دل خونم مکن من که مجنونم تو مجنونم مکن مرداین بازیچه دیگرنیستم این تو و لیلای تو،من نیستم گفت:ای دیوانه لیلایت منم در رگت پنهان وپیدایت منم سالها باجور لیلا ساختی من کنارت بودم ونشناختی

نظرات شما عزیزان:

adnan
ساعت12:31---15 ارديبهشت 1392
عزیزم غصه نخور اونی که بعدتوبغل می گیرم زانوی غم است.

adnsn
ساعت12:21---15 ارديبهشت 1392
گر گريه كنم ميگويند عاشق است.
اگر بخندم ميگويند ديوانه است.
پس ميگريم و ميخندم كه بگويند يك عاشق ديوانه است.

در بيكران دور
بر سنگ سخت گور
با گوهر سرشت
دستي چنين نوشت:
"دنيا فداي دوست"


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در جمعه 13 بهمن 1391برچسب:,ساعت 1:24 توسط Afshin| |