خداحافظ

TanhatarinALONE

اگر زندگیم شد سراپا حدیثت ترحم نمیخوام تو چشمای خیست تو و عشق خوبت اگر قسمتم نیست به زانو نیفتم که این خصلتم نیست نمیخوام تو چشمام بخونی احساسم نمیخوام ببینی که در التماسم اگر عاشق هستم هنوز که هنوزه نمیخوام دل تو واسه من بسوزه خداحافظ ای عشق خداحافظ ای گل واسه دل شکستن نداری تحمل خداحافظ ای عشق برو به سلامت مثه من به غصه نداری تو عادت من از تو نمیخوام دلیلو بهونه گناهی نداری همینه زمونه تو نیستی به قلبم جوابی بدهکار منم که اسیرم تو نیستیگرفتار برو موندنت رو به اسرار نمیخوام نه هرگز من عشقو به اجبار نمیخوام‎ هنوزم عزیزم دلت نازنینه دیگهنیستی عاشق حقیقت همینه خداحافظ ای عشق خداحافظ ای گل واسه دل شکستن نداری تحمل خداحافظ ای عشق برو به سلامت مثه من به غصه نداری تو عادت

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 30 دی 1391برچسب:,ساعت 23:23 توسط Afshin| |